mainstraw

Liten i stora världen

jag hatälskar dina blickar!

Kategori: Allmänt

Hallojs alla vänner och lite mindre vänner..

Jag sitter och funderar på två/tre/fyra och kanske 5 saker..

Krönikan, idrott, vänner och ja.. ett missförstånd..

vi kan väl börja från början med lite smårubriker?

En förädisk prins? eller kanske bara en groda?
Under svenskalektionerna har vå fått som uppgift att skriva en krönika.. folk som känner mig vet nog vad den kommer handla om.. ni andra har ingen suck! mowahahaha.. ja självklart om maträtter :) har kommit en bra bit.. men är långt ifrån färdig.. längre än Bacon iallafall :)

Friendemy?
Vänner.. Seriöst.. Mina vänner är bäst.. och nu funderar jag på om man kan bli vänner med personer man inte riktigt tyckt om innan ? hon verkar skitgullig nu när man ser närmre på saken..
Sen tänkte jag på att det är jävligt pissigt med vissa vänner i bland.. som inte tänker på vad de säger.. TÄNK INNAN DU PRATAR!

Idrotten förtjänar ingen rubrik! JAG HATAR IDROTT!! usch längtar inte tills i morgon :(

Och herre min get.. älskar mina missförstånd som inte var ett missförstånd.. men jag hatar när jag inte tänker på vad jag säger xD

 -: Kommer du den 5e?
C- Eh ja? eller?
tyst minut.. Ah jag fattar Kommer ;)

efter en stund

L- kommer du ensam den 5e?
C-Ah jag kommer då
L-Själv?
C-Ah?
C- Men - kan hjälpa till..

Alla börjar skratta

Cissi blir smart.. Ohschiet va sa jag xD

Ja.. jag menade ju att - kunde få hämta mig.. så.. ah..

va fel det kan bli :O
Paramore – Ignorance

JA.. men det var väl kul? jätte! kunde du inte stayed gone?
Paramore – I Caught Myself - Twilight Soundtrack Version

Åh jag hatälskar dina blickar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: