mainstraw

Liten i stora världen

sometimes she cries..

Kategori: Allmänt

åh jag blir så arg! jag blir så ledsen! jag blir så Åh!
jag borde egentligen inte skriva något för att jag vet att en kommer att ta illa upp.. men ne.. jag får en extra hårboll idag!

VEM FAN VILL INTE SPENDERA ALLA HJÄRTANS DAG MED SIN KÄRASTE?!
eller är det bara jag som är sådär kär i kärleken att man ska vara sådär fint klädd, gå på restaurang och få en present?

Så gjorde man iallafall på den tiden då jag var förälskad..

Alla hjärtansdag ska man spendera med den som man har i sitt hjärta.. den man älskar, det är en dag då man ska visa hur man älskar sin älskade! JAG BLIR SÅ ARG!!!!

och jag blir lite ledsen att jag sitter hemma:/ får se om jag drar ut eller nått.. men hur troligt är det? vadå? ska jag vara där på vatra själv medan alla par står o grovhånglar i ett hörn? NEJ TACK!

heepp, kanske blir en snyftisfilm med popcorn eller något liknande.. vi får se:P

Juste.. jag tror att jag vet vad jag ska ha för tatuering :O (även om det blir senare iår.. närmare bestämt 13 nov:P )

Jag tror att det kommer bli något liknande

 

fjärilen vill jag ha i en mörk lila färg.. resterande ska vara gråskala..

Vi får se:P

"Hon flyger med egna vingar"

Kommentarer

  • Karro säger:

    ja vem fan vill inte va me sin älskling på alla hjärtans dag. skulle fan cykla till fjällen o kidnappa honom om ja hade orkat :/

    2010-02-12 | 20:33:17
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • Karro säger:

    Hej igen cissi söting, va ska du göra på lovet? hitta på något. gillar tatuering iden förresten :D

    2010-02-12 | 22:44:35
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • A-k säger:

    den tatueringen kommer bli superfin! :D

    2010-02-13 | 14:26:37
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: