mainstraw

Liten i stora världen

skolstart

Kategori: Allmänt

Nu... ÄNTLIGEN! har skolan börjat.. Äntligen var det :S eller inte !!
Fan va tråkigt det va!..

Skolan börja 8.00 med svenska.. men efter typ en timme så hämtade mother mig för vi hade tid på KSS!
Palla!!!  vi satt där och väntade på att komma in till läkaren från 9.15-10.45 vadå dötid?

Vi tittade på kulan och skrev upp mig på operationstid.. Så någon gång under januari-mars kommer jag att cutta halsen.. NAAJS BAJJS !!

Idag.. hatar.. jag.. mitt.. hår..! och.. mitt.. jävla.. ögonbryn..! k..u..k.. oxå..!!

Men.. i eftermiddag cuttas håret av !så då är det bara ett problem kvar.. ÖGONBRYNF***A!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Elle 2 problem, solning kan vi ju behövaa ;)

    2010-01-12 | 22:33:53
  • -c- säger:

    Ah sant faktist.. men ögonbrynet är ett stort problem!

    2010-01-13 | 22:26:05
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: