mainstraw

Liten i stora världen

Strääss

Kategori: Allmänt

Nu har jag skrivit massor med korta inlägg ett tag, men det är som sagt pågrund av att jag har varit sjuk och att min praktik tar upp all min tid.

Ex - skulle egentligen jobba 15-21 idag.
Först lite förklaring till varför jag jobbar längre..
 En av mina pöjkar tjatade på mig om att jag skulle följa med honom på ZEKES häromdagen (vilket vi inte kunde eftersom att det började 17.30 och han frågade 18.00.) Han blev jättebesviken, ochj ag fick värsta skuldkänslorna. Den blicken var super ledsen. Ajha i vilket fall, Det gick ju inte så när han frågade om jag ville följa med på Länsdans i Tiahôlm ikväll kunde jag inte göra annat än att säga ja. så ikväll ska jag svänga på mina håriga. Det kommer nog bli ganska kul :)

Men ikväll jobbar jag alltså 15-22.30 :O så egentligen borde jag sova en stund ( gick upp 8) men jag är så jeeekla stressad! hittar inte min vård och omsorgsbok (den boken som skulle vart inne för två veckor sen..
Så nu måste jag finna tid till att leta och lämna den.

Nu ska jag dra in i duschen o fixa till mig. Efter det ska jag möta JoSs på Rese. Saknar tösa massamest faktist <--(checka att jag äntligen börjat använda mitt kärleksförklaringsord igen, snacka om att verkligen gått vidare? )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: