mainstraw

Liten i stora världen

My life is brilliant

Kategori: Allmänt

humöret svänger upp och ned som en berg och dalbana.. men sånt är livet, inte sant.
För om livet skulle vara hur bra som helst, så skulle men inte längre uppskatta det som verkligen är bra.
Vi har alltså våra dåliga stunder för att kunna uppskatta livet mer. Ah eller det är min teori iallafall, sen får ni tycka som ni vill!

Okej, mitt liv kanske inte är så brilliant som jag säger.. men det är mycket mer brilliant än det va för bara några dagar sen. Jag har funnit en gnista i mitt liv: PENGAR!
Och de säger att Pengar inte kan köpa glädje? Men som jag då.. jag har nu gjort en plan, jag får lön, jag kan köpa en telefon som verkligen funkar och jag kan göra mina tatueringar OCH DET SKA INTE VARA GLÄDJE DÅ ELLER?
Jag ska nog även på spa om någon månad.. det är jättemassa glädje.

Dra inte ner mig nu, för nu är jag på topp! jag vet inte om det har med stenen att göra men herre min get! det här är good stuff!

Kommentarer

  • Tess säger:

    Det är stenen <3 Har inte vågat ta av mig min. Kram söta du

    2010-07-20 | 11:09:48

Kommentera inlägget här: