mainstraw

Liten i stora världen

Singel, inte sökande och sysslolös

Kategori: Allmänt

Oj oj oj.. i morgon är det skolavslutning och bara 365 dagar kvar till studenten. Tänk ett år! det går skitfort ! Det är även 141 dagar kvar till min 18års dag ännu fortare!
Nu är det så att jag inte har något liv.. typ alla är ute ikväll, skulle hängt med men klantlig som jag är sträckte jag låret förut så jag sitter fast här hemma.  Det är därför jag sitter och ränkar ut dagarna till allt.. något ni vill veta.. jag kan räkna ut det.

Eftersom att jag är så jekla sysslolös har jag bestämt mig.. gjort goals..jag ska börja träna, sluta äta junk och endast dricka vatten!.. ah iallafall ett tag.. och mitt nya liv börjar på lördag, för i morgon blir det tårta!
träningen börjar däremot i morgon, jag ska gå upp sjukt tidigt för simning på Arena.

Det är såhär att jag har gått upp mycket ( inte så mycket som det låter) efter operationen och mitt sjuka år förra året.. och det är endast dem jag ska gå ner igen, jag trivdes mycket bättre, jag kände mig piggare och sov bättre.
Det är ganska sjukt att jag gick ner en storlek förra sommaren och på en vinter gick jag upp till samma igen.

funderar på att packa väskan nu inför imorgon kanske få till coop och köpa frukt? jag är riktigt sugen på ett äpple och grönt ska det vara!

ha ett bra sommarlov!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: