mainstraw

Liten i stora världen

Frukost kanske?

Kategori: Allmänt

Vaknade med värsta mardrömmen, värre än vanligt! Det var sjukt läskligt..
Detta var kvart över sju Fatta.. jag är ledig, vaknar 7.15.. NÄR JAG ÄR LEDIG.

Kunde somna om.. men vaknade av samma dröm igen.. en timma senare.. då gav jag upp..

Har nu suttit o pluggat lite.. på fel grejer men.. skit samma Nervsystemet kan vänta.

Har funderat i ah.. flera timmar på vad jag ska äta för frukost, tror det blir något liknande



Vad händer idag?

Inte så mycket, funderade på att åka till pappa.. men lusten försvann.. kanske drar dit i helgen när hela familjen är där.. det återstår helt enkelt att se :)
Ska nog försöka dra ut mor på lite äventyr i skogen, får se om hon nappar på erbjudandet =)

Nu, frukost och supernatural !

HAHAHA måste ju bara skratta åt mitt klädval idag med! jag har klänning, hemmafru - style!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: