mainstraw

Liten i stora världen

It would take an eternity to break us.

Kategori: Allmänt

Och där låg jag i badet, lyssnade på min kymmermusik i ett grunnebad, tänkte som smala sussie GÖÖÖÖÖÖÖÖTT
Näe.. men jag tänkte på att jag faktiskt inte såg så mycket av filmen:/ Fullproppad av pizza o paj stensomnade jag i samma knä som förra gången GÖÖÖÖÖÖÖÖTT ;) Mysigt vare iallafall..
 22.22 du tänker på mig!
Men ja, det var ju ett grunnebad, låg o nynna me :

Everybody's got something they had to leave behind
One regret from yesterday that just seems to grow with time
There's no use looking back or wondering
How it could be now or might have been 
All this I know but still I can't find ways to let you go

I never had a dream come true
Till that day that I found you
Even though I pretend that I've moved on
You'll always be my baby
I never found the words to say
You're the one I think about each day
And I know no matter where love takes me to
A part of me will always be with you.

Ja, jag har lite problem.. Kan inte riktigt prata ut om dem heller.. Tror inte att någon riktigt förstår, hur svårt det egentligen är..
Att jag inte bara kan kasta mig in i den onda cirkeln utan att visa känslor när det väl gäller sen.. Vadå? ska jag ha kul de här dagarna som kommer.. när jag vet hur ledsen jag kommer bli?
Men endå ? jag kommer ju vara glad.. så länge?
-

Nog om det!
Jag hatar dig! jag verkligen hatar dig men jag älskar men NEJ! jag hatar, nej hata hatar jag inte.. krig hatar man dig ogillar man starkt,, men svagt.. men NEJ starkt!
Jag fattar inte hur du kan göra så här? "Näe jag tror inte att vi känner någon här" GO FAACK YOURSELF!
Gå o fiska eller nått.! du kan inte gå två meter till elle? självklart ska du stå två meter..  för att jälvas?

Va vill du mig? Har inte du klargjort att du inte vill något? hur kan du då helt plötsligt ställa dig framför mig inte en gång.. utan varje gång du får chansen. Le med ditt jävla fackin fina smile? och dina jävla vacka ögon! 
Sluta! snälla? Jag hade kommit över det.. jag vill inte spela det där spelet igen.. Vill inte, ska inte, kan inte, ÅH jag vill! NEJ ! SKA INTE! FÅR INTE!!! 
Du är som en drog, ett lyckopiller.. en sån där drog man får abstinens av när man är utan den för länge..

En drog jag ska klara mig utan.. jag har nya mediciner.. jag vill ha dem istället.. inte dig.. han!
-

Jag är kluven i tre delar om inte mer, den ena sitter fortfarande i soffan o sover, den andra är förstörd över vad som komma skall.. och den tredje försöker komma fram till hur..

Kommentarer

  • A-k säger:

    jag som trodde att jag var den enda som hade en berg-och-dalbana i mitt humör, nästa gång går du två meter fram och säger: GÅ HÄR IFRÅN OCH LÄMNA MIG I FRED DU UNDERBAR MÄNISKA! :P <3

    2010-03-09 | 00:11:23
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/
  • Karro säger:

    Oj oj oj :o Håller me Annika ! vem e "han" andra du vill ha ? :O

    2010-03-09 | 19:46:47
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • A-k säger:

    karro, den där "han" är.... JAG! :G

    2010-03-10 | 14:45:18
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/
  • Karro säger:

    men jaaaaaag då? :) elakingen har ful tröja!

    2010-03-10 | 20:41:06
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • A-k säger:

    det är mig cissi drömmer om varje natt, men hon vågar inte erkänna att det är jag ;G

    2010-03-10 | 22:01:25
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: