mainstraw

Liten i stora världen

Utkast: Mars 15, 2010

Kategori: Allmänt

Dagens mående: trött, nervös och ovetande
Dagens borde: plugga <- gör det i morgon istället <- inte bra tänkande
Dagens vill ha i allmänhet: sommar och pengar
Dagens materiella vill ha: den där stickade från Gina
Dagens beroende: Godis
Dagens längtan: Helgen
Dagens klädsel: Linne, leggins, shorts
Dagensmink: Marscara
Dagens frisyr:  utsläppt, ruffigt
Dagens låt: Magnus Weideskog – Somna bredvid dig
Dagens saknad: Ingen/ inget speciellt - hjärnceller.. räknas det?
Dagens dummaste:C- "Blixten har korv mellan skinkorna" M- "vem är den där Carl egentligen :O"
Dagens misslyckande: plugget
Dagens köp: GODIS!! och noodles
Dagens godis: Höhö massa godis.. Gelé ofc
Dagens mat: Mat alá Cissi - Stekta noodles med kött, haricort verts och gurka :)

STUDIEDAGAR!!! - hur underbart är det inte?
Helgen -

Fest hos Karrue, rolig, konstig, galen, ont det gör ont, bakfylla <- faktiskt inte så mkt.. men den fanns.

Idag- Fick reda på min operationstid.. 20 April blir det av. Nervositeten smyger sig fram..
den 12 eller 13 ska jag in o ta sänka och blodtyp.. ( jag vet redan vilken jag har.. men det kan visst ha ändrats sen senaste operationen -OFTA-
Så den 19 - något är jag ledig från skolan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: