mainstraw

Liten i stora världen

time flies by

Kategori: Allmänt

för tio år sen satt jag där, utan en suck om vad som skulle hända i mitt liv, det där som: vem ska vara min pojkvän och är vi fortfarande vänner var ju självklart. För jag och min bästa vän Vicktoria skulle vara friends forever.. även om hon berättade den största hemlisen av alla /vem jag var kär i/ vi var verkligen söta tillsammans. haha näer hon hade urinvägsinfektion satt jag o grät, sött. Vi lekte sailor moon, jag var sailor, hon var Sailor jupiter och herman var den maskerade rosen. 

DET VAR VERKLIGEN TIDER DET!

Sen flyttade min bästis till Bengtsfors. vad tog det? 4 timmar och då var vi typ halvvägs.. det kändes iallafall så :)
Det var så kul där, vi åkte dressin (stavas det så ?) o jag fick hela skiten på foten, o jag försökte lära henne simma. Det var jättekul. varje dag när vi kom hem tittade vi på den där filmen, den när låten when you belive är med, Prinsen av egyten heter den va? o på morgonen åt vi jordgubbar med mjölk.

vart tog den gamla goa tiden vägen? juste, vi var på sommarland några gånger oxå, o vi åt sånt där kött (vicky är utlänsk, det var någon asgo rätt hennes farmor gjorde)

Hahah o när hon blev sur överatt jag inte ville följam ed på toa på RixFm. haha.

sen var det poff.. Det hade jag inte räknat med för 10 år sen..

Men v 14 ska vi antagligen ta en fika, prata lite minnen ( det är första gången vi pratar på riktigt på hmm va kan det vara 4 år, kan det vara så? ) ¨

Lite läskigt, tänk om hon är hur olik sig själv? tänk om hon tycker att jag är värsta.. gaaaah jag är nervös!

Ahja, lycka till mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: