mainstraw

Liten i stora världen

Won't let this build up inside me

Kategori: Allmänt

Ikväll blir det ännu mer tankar.. lite härshan o tvärsan men sånt får ni stå ut med.

Det är nästan exakt ett år sen jag föll i djup deprission och fick mina ätstörningar och men det är typ ett halv år sen jag tog mig ur dem. PROUD! 
 
Det var ju så att jag inte kunde äta.. kroppen stötte ut all föda.. men inte nu längre ! fan jag är bäst ! seriöst!


hihihi ska få tandställning, FINALLY! har väntat i flera år.. okej, jag får den nästa år.. men iallafall :)
jag Tror att jag ska klippa mig nästa månad.. i need a change.. NEJ ! inte kort.. för det får jag inte.. även om jag vill så nej!

Om några helger blir det oxå Ullared :) Ska leta efter lite ansiktsvård och kläder, KLÄDER I MASSOR!

Men jag har ett dilemma.. Har hittat en jacka för 3oonånting spänn.. den kostar egentligen 400nånting:P men tänk om jag hittar en ännu snyggare vilket jag inte tror finns men iallafall.. NÄE ! jag ska köpa den.. sluta fundera så mycket!!
för den kommer ju säkert inte finnas kvar sen.. eller hur?

Jag tänker så här.. nytt liv ( har haft det ett tag..) okej.. ett liv, ny förändring ! ( det lät nästan bra ;) )Byta hår, byta kläder och Ah byta livsstil..

på tal om livssil.. när blev det tråkigt att festa? OMG! jag har ingen lust att festa över huvudtaget!.. känner never ever again..
Måste ändra känslan! ska ju på 18års fiesst:P

Men men puss puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: