mainstraw

Liten i stora världen

valbårg

Kategori: Allmänt

halloj allihopa!
nu sitter jag hemma hos Ak efter en ganska konstig fest igår.
Klockan jag köpte i torsdags gick sönder.. 2 gånger :O men vad kan man förvänta sig ?.. nu när jag trodde att jag hade lagat den.. såg jag att det ä något cp med minutvisaren..  så på måndag ska jag till urmakaren för att se om det går att fixa :P

igår.. en trevlig men yet konstig kväll.. det startade med grillning hemma hos Åke och slutade hos gannen Anton, guitarrspelande och sanning och konsekvens med mer.

Jag och annika dansade bugg som slutade med ett asflabb på golvet :P

Måste invika! Annika är cp som skrämmer skiten ur mig!

Väd händer idag då? hm.. inte mycket tror jag.. plugga till Teoriprovet som jag har på måndag.
gnälla över saker.. tillexempel att ak hoppar i sängen när jag skriver :O

Kommentarer

  • A-k säger:

    vad skrämmer jag dig med? :O fattar inte :P du elskar mig :D <3

    2010-05-02 | 02:37:59
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: