mainstraw

Liten i stora världen

höstdepp

Kategori: Allmänt

Seriously! känner inte för något just nu, inget känns kul... undra varför?
Kanske beror det på att jag vill ha värme, fine.. det var varmt idag, men annars då?
Jag blir ledsen över detta flänget hit och dit med värme o kyla.
Tänk att bara ta en resa till ett varmt och exotiskt land?

Det patetiska är ju att jag vill så supergärna.. verkligen verkligen vill.. men varje gång jag kommer nära mitt mål så skiter det sig.

Skulle åkt till Portugal för 3 år sen.. men så cepade tillståndet tillsig.
Skulle åkt till Spanien förra året.. men då cepade diskmaskinen,tvättmaskinen och sist men inte minst spisen till sig.
Skulle åkt till Spanien i sommras.. men då cepade mina pengar till sig.
Skulle försöka åka till tenneriffa nu i höst.. men gissa.. Något cepade till sig... Mammas tand.

så det är inte första gången jag blir så jävla besviken på mig själv och alla andra.

Är det kanske så att jag inte ska ha förhoppningar, drömmar och mål?

något ännu mer patetiskt är att min tankegång är.. kanske borde hitta någon så att man kan åka tillsamman.. det vore romantiskt.. AS IF?

Bajskorvsskitkorv!!
o när jag pratar med min mor om att jag blir sån här, är det som att hon anklagar mig för egoism ellernått..
typ.. men jag vill väl oxå, det är inte bara du..

Problemet är bara att när jag säger att vi kan åka utomlands.. typ nu.. sistaminuten.. Näe, gumman.. det har jag inte tid med, inte pengar till inte det och det och det!

Det är fan patetiskt att inte vart någonstans..
HAHAHHAA OMG NORGE?! DANMARK?! kommer förfan inte ens ihåg när jag va i finland..

Det här är mitt lov.. Fast i en skithåla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: