mainstraw

Liten i stora världen

luvely

Kategori: Allmänt

Inget kan stoppa mig nu! - inte äns öroninflammation!

Solen har värmt ett kallt hjärta en dag som denna, solen har lyst och tinat upp det och låtit vårkänslorna flöda i medvind.

Dagen började med 15 grader och en promenad uppe på berget. En tmme senare hade jag gått 5 km.
Skoldagen gick and so did i. För jag och kneppisen Ak gick hem till mig och sedan till fääran och köpte glass.
SUPERSKÖÖÖÖÖÖNT (nu ca 20 grader)
Efter att hon åkt hem så gick jag till sigges och köpte ännu en glass (måste ju prova årets isglassortiment nu när magen är löjligare än vanligt när det gäller laktos -.-! )och gick vidare.




 
//Bjuder idag på den härligaste bilden jag hittade//


Nu sitter jag här, alldeles vårkänslig och går vidare.. Till sängen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: