mainstraw

Liten i stora världen

zooombie

Kategori: Allmänt

okej.. du hade rätt..


Men för att ignorera det så tänkte jag berätta om mig underbart korkade dag.
Vaknade vid 9, tog mina vitaminus och for iväg med bilen en sväng till papi.
Fort som fan drog jag igång Elin till att städa sitt rum med allt vad det innebar - Att ta bort kattpisdoft och tusch och kritstreck på alla möbler som vinns i rummet.. (ibland kan man tro att hon är tre och inte NIO) men men.. alla gör något för att ta sig ur en kris, hennes sätt är att måla. Med lite gnäll så funkade det ganska bra och rummet blev superbra.

Sedan gick jag ur och krattade löv på balsidan (det ser ut som ett helvete) men slutade efter en stund när jag insäg att jag hade blösor på båda händerna. Så jag bestämde mig för att leka med Emmaliten istället. Hade en liten fotostund med henne med, men hittar inte sladden till datorn :/
Super fina kort iallafall (som de ser ut på den lilla lilla skärmen)

Sen åkte jag och Papi o tittade på lägenhet. Super fin. FAKTISKT..
Nu är det bara att hoppas på det bästa!

Efter det kastade jag iväg min dag och allt for åt helsingland.. Eller nee.. men jag kom på att jag hade rätt// det får man tycka vad man vill om..

Mamma ville att jag skulle baka pajbotten så att hon kunde moffla jordgubbe och pajbotten.. så snäll dotter som jag är så fixade jag det.

Ne jag tror att jag går och lägger mig nu, det är ju meningslöst onödigt att sitta här och glo åt en grön knapp hela natten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: