mainstraw

Liten i stora världen

Friday I'm in love

Kategori: Allmänt

Det är bara bra dagar kvar på året.
Idag är jag ledig, så idag ska jag och C fila fudge som vi gjorde i söndags. Sen tror jag art det blir lite träning innan jul!

Imorgon ska jag jobba kväll ( komma som om det är det enda jag gör, kväll)
Älskar dagarna innan jul på jobbet, det är så härligt och alla gamla blir så fridfulla :)

På fredag. Dagen innan julafton, då är det en blandad tur, 14-21,30 ska bli roligt att få till den sista julstämningen, efter det blir det bingolotto, julskinka och mycket mys!

Julafton på jobbet börjar bli en tradition :) den börjar med skinksmörgås och gris gröt! Nöff nöff!

Sen blir det gröt på jobbet, myspys på underbaringarna, julmiddag med dem och sen vidare till mitt egna julfirande!

Skulle helt klart kunna jobba 7-14. Varje jul:)

Nu känner jag mig lite halvt stressad, bussen till C går om mindre än en timme och jag ligger fortfarande i sängen och skriver, dusch och frukost flög ut ur högerörat ;)


Pööööööss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: