mainstraw

Liten i stora världen

What a feeling? Vilken känsla? Var är julkänslan?

Kategori: Allmänt

Imorgon är det en vecka kvar till julafton, så jag tänkte att jag skulle efterlysa snön och den nyss bortsprungna julkänslan. Var är den?!

Idag är min lediga dag, den kommer bestå av sömn sömn sömn gym och julgran :D

Imorgon är det funkyshow-uppvisning (som mina dansbarn säger).
Och efter det är det julgodis på schemat.

Sen är det inte så mycket som händer, mest jobb faktiskt. Söndag måndag fredag lördag söndag måndag. Typ.


Just nu planeras en nyårs fest, konstigt nog är det mycket som ska fixas :o
*gäster

*Dryck

*mat?

*sovplatser

*och allt annat, som typ raketer?

Jaja nu ska jag packa en söt gymväska med badkläder och gymkläder. Puss!!

Avslutar med en trött Cissibild

Kommentarer


Kommentera inlägget här: