mainstraw

Liten i stora världen

Glömde jag studenten ?

Kategori: Allmänt

Har varit sjuk hela veckan och har helt glömt av att jag tagit studenten !
¨







Imorgon är det Arbetsförmedlingen som gäller (även om jag har två jobb så kan det vara smart att göra det iallafall)
Sitter faktiskt o tittar på jobb som Mother help och horse help! Kanske skulle vara något? Annars funderar jag faktiskt på att söka någon Nannytjänst i london eller så - Bara för att få lite erfarenhet. (Och komma från alla bekymmer)

Annars får man ju hoppas på att man kan hitta lite LSS tjänster till hösten och omfamna drömmen om Hunden och lägenheten?

Jag står alltså inför ett stort beslut i höst. Utomlands o jobba eller lägenheten, hunden och jobbet med världens underbaraste folkslag?
Det ena utesluter inte alltid det andra men iallafall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: