mainstraw

Liten i stora världen

jag vet vem jag är när jag är med dig...

Kategori: Allmänt

Men det blir jobbigt då med..

Nog om det, iallafall för stunden!

Jag kan inte förstå att det bara är 4 dagar kvar till studenten!!!!!!!! HUR GÖTT KÖTT ÄR INTE DET ELLIIIIR?
Veckan har bestått av berusning, förtjusning och byss!
Måndagen var ganska lugn, lite jobb och slapp.
Tisdagen bestod av 10 dagars, med start hos Frida med förfest och annat byss! för er som inte vet vad byss är är detta en blandning av hyss och bus :) Slutade med att jag gick hem från Husaren först av alla då onsdagen bestod av bakisjobb, eller så bakis var jag inte, mest trött! Jag och mina underbaringar satt mest i solen och njöt hela dagen :) torsdagen bestod av utgång!
Drog hem till Karru för förfest, Vi var 5 stycken som drog in på stan, men det slutade med att vi var två som gick in och sedan lämnade Husaren.
Fredagen skulle vara den lugnaste dagen på veckan - var det tänkt! Den skulle bestå av sagan om ringen och popcorn. Det slutade med utgång!. Drog med mig Tobbe och checkade The gloria Story Live på Husaren! Riktigt bra band!!
Lördagen var fylld av sol och Bilar.. Dock inte filmen, utan bilträff ed kusinen och SPC.
Och idag har det inte gjorts så många knop. Vaknade 13.15 och kände att det var onödigt att vakna över huvudtaget.. Men upp gick jag!  Mamsingen och jag gick till affärerna och inhandlade saker till studenten!!!
och sedan var det filmmys med Tobbe som gällde!


Måste ju bara säga att jag är sjukt förvirrad.
Jag tror att någon är arg på mig..
Jag förstår inte vad som händer just nu!
Om denna person nu är arg på mig - vad har jag gjort?
Om denna person inte är arg på mig.. Menade den allvar i vad han sa?
Jag kan ju lixom inte fråga.. Vad menade du med det här?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: