mainstraw

Liten i stora världen

a million miles from nowhere

Kategori: Allmänt

ska försöka ta tag i mitt liv snart, känner att det flyter mig ur händerna på något sätt, se bara - andra blogginlägget idag !
Har inget att göra och ingen att filtrera mina känsloyr med just nu så, bloggisen blir min bästa vän.

Lunchade med Ak och Fina på Mangos och pratade lägenheter, pojkvänner, hur de blev tillsammans med sina pojkvänner/ ex och känsloyr. Det är så härligt att höra på kärlekshistorier att jag skulle vilja intervjua alla i hela världen för att se hur de blev tillsammans. Åhh va härligt!
Fick höra "Men ååh du är kär" idag - det var jag faktiskt inte beredd på.
Har ju fatiskt bara konstaterat att jag är feg, löjlig och ah javetintevad.

"All of the things that I want to say just aren't coming out right
I'm tripping on words
You've got my head spinning
I don't know where to go from here"


Oj försvann från ämnet lite, men hallå? kan man bli kär efter så kort tid? intresserad, jo men visst, men.. (ignorera att jag flyr från mina känslor)- för att det betyder för mycket.

Jag vet inte vad jag sysslar med, verkligen inte, han accepterade nu iallafall, sen får vi väl se vart det leder, tror jag, känner jag, vill jag.
Helt konstig är vad jag är.

Jag kan inte sånt här, jag vet inte hur man gör.
Jag ju inte prova mig fram för jag har ju bara en chans.


Ja! den här bloggen handlar verkligen om MIG.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: