mainstraw

Liten i stora världen

Du betyder så mycket mer

Kategori: Allmänt

känner mig så lyckad, satt igår och skrev 1000 rader med känslor och annat trams, tog bort det och skrev två nya.

jag vill inte vara så här feg, jag vill köra raka rör och strunta i konsekvenserna, jag vill känna - faller jag så blir det ett skrapsår och inte mycket mer.
Jag vill leva mitt liv som om varje dag skulle vara den sista och jag vill inse att livet är så mycket mer än vad det är nu.

Jag vill berätta för någon att jag saknar den så mycket att jag spricker och att det inte är normalt att hjärtat slår både snabbt och sakta på en och samma gång- när jag tänker på den.

Det är inte normalt att må så här bra och dåligt på samma gång, och jag borde väl veta? för jag är ju faktiskt undersköterska?





Du som tog mitt hjärta - ge tillbax det helt och rent

Kommentarer


Kommentera inlägget här: