mainstraw

Liten i stora världen

men kär var det sista jag ville bli

Kategori: Allmänt

Trampad på och besludlad eller lite smått berusad eller en blandning av allt.
Man kaster sig ut i en värld full av sorg och besvikelse och när det är som värst, varför inte bara kasta sig ut lite till, blotta sig själv och gå hem naken i mörkret?
Haha, lite pinsamt och heartbreaking var det allt, men jag bjäd iallafall på mig själv och det var kul så länge det varade.

Det är inte så många som blir dissade av en soffa?
En feg lite kyckling omvandlades till höna och till daggmask på två röda.

Det känns som om Khaled och Simon på något sätt gav mig lite styrka att visa upp mig lite eftersom att jag nu insett att man faktiskt inte lever hela livet. Även om det det nu gjorde lite outch så sitter jag inte här och lipar.. som jag faktiskt trodde att jag skulle göra - vilket känns bra.

Det är ju bara synd om soffan? ska den hålla fast vid gamla mönster så kommer den ingenstans i livet. Lögner kommer man inte heller någonstans på, inte fylleljug heller för den delen!

Men jag erkänner!
Jag tyckte om den där soffan, väldigt mycket, tyvärr - stackars den!
Det var inte meningen att bli kär i den, men tyvärr.. det misstaget gör jag inte om



Kommentarer


Kommentera inlägget här: