mainstraw

Liten i stora världen

you were the best thing..

Kategori: Allmänt

Ja faktiskt, självförtroende, styrka och ännu lite mer självförtroende.
Shiet vad patetiskt egentligen.. dag ut och dag in.. vaaaarje blogginlägg om denna patetiska tjeiii!
men sluta läs då!

Jag förstår fortfarande inte varför det inte gör ont. Hallå.. totalt dumpad och det känns inget.. inga konstiga tankar <- nu lät det som om jag hade värsta självmordstankarna.. men jag menade ju mer: varför skriver han inte? och mer sånt..

Men jag orkar verkligen inte bry mig, jag orkar inte tänka på hur det kunde varit och varför gjorde jag så.. skulle jag låtit det vara?

Istället sitter jag här och känner mig lycklig? <- HUR GÅR DETTA TILL?
Det är grått och regnigt och jag sitter här och sjunger så att grannarna lider av sömnproblem?!

sitter här coh sjunger och tycker att livet är grejt! har tagit bort pluppen och känner att vetskapen om att livet bli bättre frammåt veckan gör så myket mer än än all nedvärderande självförtroende man har!


på tal om det!!

hahahaha va ful magen är när man inte har tränat på länge :O!
typ om man ska göra "plankan" midjan är fortfarande bra.. men hahahha JAG HAR ÖLMAGE!!! en söt liten mage som ska bort! BORT BORT BORT!.. det blir ju inte så mycket motion när det regnar och ryggen cpar.. men jag gör så gott jag kan!
.. om med den meningen.. började jag med 100 situps - på olika vis och arm, rygg och ben träning.. HURTIGT!


MEN DET GÖR INGET! För det är bara nyttigt med lite kroppskomplex.. när ingen annan klagar på det så får man ta saken i egna händer så att säga - greppade den lilla fettknölen ;)

Ne nu ska jag och min mage.. HAHAHAHAHA åhh.. störd!
Nee.. nu ska jag och mitt lyckliga jag - det lät bättre - gå och fixa en macka(?) och min kvällsliga (motsats till dagliga? hmm.. ) te och ljuständning - något som jag gjort konstant sen i måndags  - väldigt nyttigt må jag säga! sen vill jag säga att ni är väldigt saknade <3 -

puuuuuss och charm!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: