mainstraw

Liten i stora världen

Växel hallåå

Kategori: Allmänt

Var har mina underbara sötnosar tagit vägen? Banana kan man ju hålla koll på men lilla Beeelina finns ju ingenstans.. även om hon lovade mig en bloooogg :/
Var är du?

Jaja.. Mitt liv är för tillfället lite knepigt!
Har klippt av mig håret - Inte Annakort utan typ... lite sådär halvkort.
Slingor blev det med!

Rutan är inne på Kss för andra gången nu, hjärtat knasar som attan.
Lisbeth är också där..

Jag har äntligen börjat jobba igen, så lite kosing ska jag nog allt få, ska även på arbetsintervju imorgon IIIIHHHHH!!!
Barnflicketjänst i FKP- spännindish!
Dirr efter det blir det Tandish för mer tandisställningish.

Och på kvällen blir det förhoppningsvis Breaking Dawn..
Ska kolla tickets nu ;)


Oj vad inlägget är seriöst.. ;) men jag orkar inte vara så serri just nu ;)


PÖÖÖÖÖÖÖSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: