mainstraw

Liten i stora världen

I ett iskallt Ikealand

Kategori: Allmänt

Heeeej min underbara supersöta silverBeata :)
nu har du inget val! Nu måste du skaffa en blogg eftersom att jag nu så snällt uppdaterar för din skull!
Eftersom att (eftersom jag tror att din roomie kommer att se detta skriver jag eftersom att.. Eftersom att hon hatar det :D Puss på sig annabanana <3) Nej men eftersom jag vet att det antagligen bara är du och Annika som läser så kan jag ju berätta lite om mig dag.

Har suttit och gjort sluttestet innan teoriprovet. Gjorde det på ca 40 min om ens det och blev godkänd på första försöket!! (UTAN ATT TITTA I BOKEN :D)
Sjukt stolt cissilaiijja :D

Nu sådär efteråt sitter jag och skriver ett kärlekbrev till dig och ska snart titta på en kamera som jag eventuellt ska buyjja. För jag måste ju ha något att föreviga minnena med när vi kommer upp och våldgästar er.

Efter det ska jag ta mina nya träningsbrallor och gå ut o powerwalka en timme eller tre. sen är det plugg igen!

Bea!! jag har träffat min dröm! Sjukt otroligt:P Mer om det en annan dag ;)

Saknar både dig och Annabanana otroligt mycket och jag ber till gudarna varje dag att allt går bra för er (Det låter som om ni är på Antarktis och inte i norge.. men iallafall :D)

Puss på er era sötnötar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: