mainstraw

Liten i stora världen

Gott nytt hälsoår

Kategori: Allmänt

Har nästan precis vaknat efter en sjuhelsike grym kväll och natt! Vaknade upp med världens godissug, men istället för att käka upp allt godis vi har, begav jag mig till affären och köpte allt möjligt (ganska nyttigt) gott :)

Mina nyårslöften i år är att ta hand om mig själv- sätta mig först i rummet!

Bli lite nyttigare, träna och kämpa för min hälsa!

Tagga Thailand 2012!!!

Ganska bra va?


Just det, köpte crème bonjure (?) i alla dess smaker typ, Wasa crisp and wheat, jokks lingondryck, frukt (i mängder) yoghurt och müsli!

Så nu har jag så att jag klarar mig ( iallafall denna veckan!
Imorgon ska jag på core-pass, det blir andra passet, och förra va så sjukt jobbigt så jag måste ju fortsätta ;)

På torsdag ska jag och Tobbe iväg till Karlstad och titta på hockey!!

Sen blir det jobb hela helgen ;)

Puss och kram skumbanan<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: