mainstraw

Liten i stora världen

Fröken motsägelsefull

Kategori: Allmänt

Jag är nog den mest motsägelsefulla människa som går på denna jord.
Iallafall idag.
 
Här taggar jag för gym hela dagen.. Eller ah.. Det skulle bli min belöning när jag städat bort julen och fixat färdigt i sovrummet (Det är inte klart, men på god väg, det som kan fixas är gjort om man säger så)

Nu sitter jag här, julen är borta och sovrummet klart.
Nu återstår gymmet.
 Meeeen.. Jag är så grymt sugen på kladdkakan som skriker på mig i kylen..

Ska man ta gymmet i morgon?
Ska man slänga kladdkakan ? -- Nooo Waaay
Ska man äta kladdkakan och sen dra till gymmet?
 
För det är ju ingen idé att gymma och SEN äta kladdkaka..
Det  känns ju onödigt att göra?

Ahja.. Kladdkaka blir det.!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: