mainstraw

Liten i stora världen

jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Kategori: Allmänt

Att vakna varje morgon brevid dig, vore himmelriket för mig.
Det är sant, jag lovar!
 
Imorse vaknade jag upp med den sista doften på kudden. Så inatt sover jag helt själv igen.
Jag ligger och funderar på vad som egentligen händer med.. ah nästan allt.

Mestadels funderar jag på- vem är jag i sammanhaget vi?
Varför vill jag berätta allt som händer.. För just dig?
Som att jag idag skrev in mig på den där dumma kursen som kommer ta livet av mig.
Men varför skulle du behöva veta det för att fortsätta leva ditt liv ? Hmmm..

Varför ska allt kännas så konstigt ?
Vem är jag?
Åhh,, !! blir tokig på det här! helt jäkla mupp !

Det är så frustrerande! Helt klart frustrerande!
Jag vet inte vad jag ska göra.. men jag måste klura ut det på något sätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: