mainstraw

Liten i stora världen

Jag har blivit kär

Kategori: Allmänt

på nytt.
Min nya fascination är livet, kärleken och sorgen.
Man lever livet, finner kärleken, upptäcker sorgen och återskapar livet på nytt..

Ingen kommer att fatta detta men, det betydde asmkt för mig, att bara få ut allt från kroppen o.s.v
Somnade glad för en gångs skull, även om det tynger att det är Hermans födelsedag i morgon GRATTIS HERMAN!
för det är det enda det är, en födelsedag, och jag grämer mig inte över det.. ännu en fascination.

Livet är bättre än vanligt, iallafall för en stund.. alla frågor som tyngt mig finns inte längre där, jag har annat att tänka på..

I morgon blire Ullared YÄÄÄÄÄÄY mamma betalar ännumera yääääy.
By te väg, vaknade med migrän men åkte ändå till jobbet... lyckat! fick börja senare och sluta tidigare =)

Men men.. ska nog ta mig en drogtablett så att jag kan sova, har haft svårt med det den senaste tiden =/  efter det ska jag nog starta.. Trumvirvel.. drum drum drum Förhäxad, no wrong anwser SUPERNATURAL!!! Lett asså, att ha de snubbarna i huset skulle göra världen till en bättre plats..

Sissy goes trött nu.. ännu en btw.. jag vaknade utan maskar under ögonen ! plus i kanten =) hihi

Im moving on nu, sover som en stock med mig kanin ;P hahahaha.. om man fattar xD och tolkar rätt..

Fucked up , messed up, what the fuck, du klarar det här, om det så är det sista jag gör! (båda sakerna)

Har inga pengar på mobilen, ring om det är något för.. jag kommer inte vara vid datorn så mycket nu under påsk.. som sagt - Ullared i morron, stallet på torsdag, Paaarty, lördag, stallet med moster ? söndag stallet och på måndag kommer jag att sova!

RING RING RING om det är ngt! minsta lilla

och kom ihåg nu alla skögurkor där ute"att prata ut är den bästa lösningen" tro mig, jag vet 
Btw.. klippit mig xD
 

Kommentarer

  • A-k säger:

    vi ska prata ;) hänger inte med om vad som har hänt, vi får ta ett snack på telefon en dag ;) elskar dig<33

    2009-04-08 | 21:14:45

Kommentera inlägget här: