mainstraw

Liten i stora världen

kom hem :(

Kategori: Allmänt

Usch.. det har knappt gått en timma sedan jag vinkade av ditt tåg från perrong 1, vagn 82 och jag saknar dig redan,
min mage gör ont av att veta att du är borta och tanken av att du åker ifrån mig och inte till mig för bara saken värre..

om jag saknar dig så mycket redan nu.. hur ska det gå resten av veckan ?

Jag längtar efter att känna dina varma armar omkring min kalla kropp, att känna att du finns hos mig ännu en gång, längtan av att få omfamnas av dig är det enda som får mig att inte falla samman.

Det går inte att beskriva hur ont det gör i mitt hjärta att vara för långt ifrån dig, det gör ont att andas och det är bara besvärligt att äta.. det är kaos i min kropp..

Hoppas att du längtar lika mycket till mig som du längtade att åka, några dagar kändes det som om du längtade att åka ifrån mig, för att slippa mig.. JAG SAKNAR DIG, kom hem.

Jag hatar att inte kunna komma  till dig och lägga mig i din säng och känna mig trygg, du är för långt ifrån mig..
Du åker 62,82 mil ifrån mig, det är 7, nått i timmar , inte nog med det så ska du stanna där i 100 år :(  kanske inte 100 år men 120 timmar,  7200 minuter, 432 000 sekunder.. Det är 432 000 sekunder för mycket !..




Hoppas att du har det bra där borta, glöm inte bort mig och kom hem snart för det är tomt utan dig i min närhet <3

Kommentarer

  • Wallin säger:

    Söt du är <3 jag är hemma snart igen, oroa dig inte för det :) Känns skumt att vara såhär långt ifrån allt.. men som sagt, jag är inte borta många dagar! vi ses då! <3



    Minnen på den bilden :)

    2009-03-05 | 07:47:56
    Bloggadress: http://wallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: