mainstraw

Liten i stora världen

VÅR <3

Kategori: Allmänt

Åh det är vår :)  jag är kär i våren, man kan gör hur konstiga saker utan att skämmas ett piss.. typ som jag gjorde idag..
Ställer mig och hoppar som en fjolla och plötsligt kommer det ett väl, välkänt ansikte HIHIHI
åh jag älskar våren YÄÄÄÄY 

du gör mig hur gla som helst !!

sen vill jag bara säga att jag är väldigt tacksam över att du äntligen låter mig gå vidare.. det är inte så lätt som du tror.
Ja, du var i vägen, ett störobjekt..  när du ringde och smsade varje dag.. det störde mig, det fick mig att inte gå vidare.. jag måste få min tid, min tid att läka och min egna tid att gå vidare...
Om du tror, att min kärlek är tomma ord, är det ditt val, jag vet hur jag kände och det är huvudsaken..

Puss på er era sjögurkor och kom ihåg..
DET FINNS INGET HAT I KÄRLEK

Kommentarer


Kommentera inlägget här: