mainstraw

Liten i stora världen

Du tar mig med storm..

Kategori: Allmänt

Men du vet det inte än.. Eller?
Jag har hittat något mod som suttit och tryck någonstans.
 JAG ÄR STOLT!
Det är bara det att jag inte vet hur jag ska göra här näst.. Detta dilemma har gjort att jag har blivit smått schizofren.. Jag går och tänker..
c1 - Men kom igen nu!..
c2-näe men jag vågar inte..
c1- näe men kom igen.. vad har du att förlora?
c2- eh bara mitt liv?..
c1-varå ditt liv.. om du inte gör detta förlorar du din livs chans..
c2- men sätt mer press bara gör det!!

Ah det är mitt liv just nu.. sitter med min snoriga näsa och min onda hals och mitt onda hôve och shizofrenar mig..
Som ni kanske förstå så har jag blivit dösjuk och har smittat min kära familj och min underbara Kaka<3 så om jag fortfarande mår lika piss på måndag så blir det VC!..
Bara för att vara lite rolig så är det favorit i repris!.. Förra året, Samma datum.. samma sjukdom! HAHAHAHA
Gutt! verkligen xD

Kan ju säga att jag får sitta upp och sova, för jag kan inte andas genom näsan, så så fort jag stänger munnen så vaknar jag av att jag inte kan andas Guuutt på den med!

Eftersom att jag är sjuk så är jag inte ute ikväll:/..  Har pimpat min kära "Gammelmobil" som är mammas föredetta..
Den var grå och utsliten och nu är den ILLROSA!! Jag som alltid hatat rosa har blivit rosagalning :)

Suttit och målat av mig också.. asså inte sjävporträtt utan målat ut mina tankar på papper.. vi får se hur det slutar :)
Spännande blir det!

Ingen hockey på söndag eller onsdag, har fått massor med sms om det.. men Hepp ! ingen hockey.. så sluta tjata om det!!!

Juste!!! AK <3 har köpt vingar till mig idag, tack elskling <33

Vad kan man mer säga?.. Jag saknar mina syskon :(.. har tillochmed gjort en ny backgrundsbild. prååååffs

Denna text står i mitten :

Ni kommer alltid att vara mina änglar, Vilken väg ni än väljer att gå.
Ni kan alltid ta mig förgivet,
för jag kommer attid finnas för er två.
Mina änglar små, jag älskar er mer än livet

Sen är det massor med bilder på dem.
Hade tänkt ladda upp den men det gick inte :(

--

SEE MIG?! HÄR ÄR JAG JUH!!!!
SKA JAG TACKLA DIG FÖR ATT SVEPA DIG FRÅN GOLVET?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: