mainstraw

Liten i stora världen

we got to hold on to what we got!

Kategori: Allmänt

Vilken härlig vecka det har varit! sketaunderbart
satsat på cykel till skolan hela veckan, enda tills i går när jag skjutsade Annika tillbaka till skolan, då visade det sig att jag hade fått punka.

Så nu blir det väl att cykla på mammas cykel ett tag (skrotskit)

Igår var Jag på Akpudding på one day festival, skitkul, verkligen. Puddingen blev full på helium – HallÅåå.



LASTOUT- hur ursköna som helst!,



Sen fick vi värsta Pims – craving, så vi ringde hjärtegullet Elin, det var hur kul som helst, vi satt där i flera timmar, Elin med sin Cider och vi med våra color. O pratade om allt och ingenting, mest om sex faktiskt..
Och jag blev lite idiotförklarad för att jag inte hade frågat min före detta om han hade normal stor..
Hmm.. nu kan jag ju inte fråga honom ;) Ah näe det var lite roligt.. vi satt o pratade om hur jag skulle få reda på det.. men sen räknade vi ut det på egen hand.. eller händer ;)

Idag skvkade jag iväg ett gulligt sms till Cajsa, och fick henne att följa med på en promenix, huvudämnet var vikt. Att man ska vara nölj med sin kropp, vikten spelar ingen roll bara man är nöjd med figuren.
Härlig och frisk promenad med 4 skavsår och två ömma fötter! Men härligt var det!

 

Juste!! Klippte mig i vecka! Här kommer lite före och efterbilder:




(skratta gärna åt mon byst-rumpa!
Skillnad?
 

Nu ska jag leta lite låtar till Ajdool tvålax10
Rock, ballad och pop

Har ni några tips så är det bara att ge mig dem!! Länka spotify eller youtubeklipp

På måndag är det förberedelser inför operationen..
Nu lite läkarsnack för att re om annika kommer ihåg vad detta betyder:

 Vi ska bli informerade om hur lång konvalescens jag ska ha efter,
Prata om komplikationer som kan inträffa.
De ska visa hur det kirurgiska ingreppets ska ske, hur de ska ta ut min morbus.
Vi ska prata om fysiologin och anatomin, etiologin och patologin för morbus.

 

provtagningar som kanske kommer göras.

Perkussion
BT
Bronkoskopi
Och punktion
Auskultation
Palpation
Inspektion

 

En medial cysta som ligger dentralt och proximalt anterior-cérvix snett åt sinister.

 

Gissa på. Detta kan bli kul OCH FUSKA INTE!






Hittade bildbevis på att det finns ett tungben.. titta bilden.. det är tungbenet läkarna ska ta bort en del av.
typ där det översta svarta strecket är.. där sitter min cysta.


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Om man var din frisör och bara fick betalt pr mm klippt hår, då skulle frisören gå konkurs snart ;)

    2010-04-10 | 20:57:39
  • A-k säger:

    HaaaaalllÅÅ :D

    Jag vet att jag är för tjock för dina däck xD



    pims var bäst! måste göra oftare :D



    duuu, jag har faktiskt inte läst ordboken än såå jag vet inte ett piss av vad en del ord betyder :O



    dessutom, du har klippt dig mkt, vad menar den kommentaren över isf? :P



    elskar dig! :D <3

    2010-04-11 | 16:08:50
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/
  • -c- säger:

    Ursäkta "anonym" men jag klippte typ en och en halv DM.. inte mm! när träffade du mig egentligen senast?.. mst vart länge sen eftersom att du inte vet vad du pratar om ?

    2010-04-13 | 09:52:44

Kommentera inlägget här: