mainstraw

Liten i stora världen

In my heart!

Kategori: Allmänt

Fysatan i gatan va roliga mina ivnivider är.. man får inte säga B.R.U.K.A.R.E längre ;)
De är så som man själv inte vågar vara. UPPIDUU JAG VILL JU VA SOM DUUU.. tänker jag varje gång jag ser en.

Så här roligt har jag inte haft på hur länge som helst, jag har dansat, skrattat magen av mig " ja,o sen har vi sex", "gurht-gurht med fling" jag har bakat, jag har städat |-) (mindre kul) jag har sjungt, jag har gjort fuktsallad, jag har inte badat än! men nästa vecka så har jag det med :D jag har lagat mat och Ah.. jag har haft grymt kul.

I morgon ska jag ner till Emma för att se om det finns någon chans att bli ledsagare eller kontaktperson inom hennes område.. ska även checka sommarjobb. Annars ska jag nog kolla om det kanske går att jobba på Bonus, ett underbart ställe!

Juste, ska nog jobba som ledsagare på söndag på hockeyn ! Underbart!!!
Tänk om man kan hitta någon som delar samma intressen ? yääääy :)

Hittade en video från the good old days när Micheee Bechhhhh (intärnk skämt, förlåt) är sig själv, (ne för det får en ju inte att tänka tillbaka.. åh va jag saknar den tiden.. Det är så det ska vara!

"Alla har vi en liten bajskorv i oss" /Lillemor P.

Måste ju bara skriva vad Ak sa..

C- Åh stackars fåglar (som sitter i dammen)
Ak- Ja de blir ju blöta :O !
(hon tänker efter på vad hon sa)
(och börjar... Asgarva)

Ak ank-lagar nu Thaihouse för att koka kycklingen i vodka

Kommentarer

  • A-k säger:

    HAHAHAHAHAHAHA! Jag ska ge alla ankor varsin handduk!:D eller en flytring! :D en luftmadrass att åka på :D



    Bäst är vi! :D <3

    2010-02-04 | 21:59:42
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här: