mainstraw

Liten i stora världen

VÅR!

Kategori: Allmänt

Ja men halloj världen! eller rättare sagt Hej Karro och Annika ;)
våren är här!! Okej.. det snöade som fan i morse men.. uteserveringen är här :) titta utanför rådhuset !! där har de satt ut en bänk med tre filtar på !

DET ÄR VÅR!!!! JAG ÄLSKAR DET ! UNDERBARA VÅR<3

Juste.. har ni hört att jag helt plötsligt är kär? Det konstaterade Madoh o Carmos här om dagen, "va fin du har blivit, vem är den lycklige"

Min förändring syns ju iallafall *Smile* Alla vårkänslor får hjärtat att slå lite fortare, hjärnan spelar små spratt och JAG ÄLSKART!

Men jag börjar ju grubbla.. måste man vara kär för att byta stil? hmm.. klura på den lite hörru ;)
-
I morgon är det "partaj" Karru har ju fyllt vuxen.. och det måste ju firas.. men innan dess blir det preparty hemma hos mig. med mat o lite sånt.. hihi! Annika! jag längtar!! Har värsta party humöret idag!.. vet inte varför.. men just idag är jag stark, just i dag mår jag bra!

Känner inte så mycket egentligen.. vill mest supa mina bekymmer under mattan för en kväll.. men självförvållat har jag inte så mycket dricka tills i morgon.. för lilla Cissipudding ville inte bli full.. eller de vill jag inte nu heller.. men iallafall..

"jag är förlorad i dig!" "so your screwd up, don't blame the world!"

Kommentarer

  • Karro säger:

    Nemen hej igen cissi;) låter bra ! ;)

    Du kanske kan snylta lie av mig ;)

    2010-03-13 | 10:01:32
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag kan det va? blink blink

    2010-03-13 | 12:34:22

Kommentera inlägget här: