mainstraw

Liten i stora världen

hmpf!

Kategori: Allmänt

Jag förstår inte riktigt, jag var nyss inne på en blogg, där det va en tjej som fick barn förra året, 14 bast?!
och nu är hon gravid igen. Inget fel, eller jo.. men det har jag ingen åsikt om..

MEN! läste att hon va på en kryssning och hon skriver, nej jag drack ingen alkohol, tror ni verkligen att bartendern är så oansvarig?? 

Vem är det som är oansvarig egentligen ?!
Oj, jag är visst gravid,, 14 år, har inte ens börjat gymnasiet HMPF! ahja, jag kan ge detta barn en stadig framtid med mat och omsorg?!

MEN JAG KAN JU IALLAFALL LÄRA MIG AV HÄNDELSEN !

oj nu är jag gravid igen.. Hur kunde detta hända?!!?!!?!?!

förstår inte tankegången riktigt..

Men hoppas att bebin får ett bra liv, även om de kommer att leva på mor och farföräldrars pengar tills det blir 5

Kommentarer


Kommentera inlägget här: