mainstraw

Liten i stora världen

Walking my daydream

Kategori: Allmänt

Sitter här och gör ingenting. Jättekul faktiskt, nej inte det minsta:P
Dunkar musik - White light moment! trallalalalala.
Känner att jag kunde gjort mycket mer av mitt liv ikväll än jag orkar.
Känner mig duktig som sitter uppe o pluggar hela nätterna och är dööötrött på dagarna, gör ingenting och blir festsugen kl 1 på natten! - eposide of my life!¨

Katten och Jag sitter o pratar utnyttjanden och raggningsrepliker misslyckanden och annan skit.
Faktiskt! så är det ganska kul:P inte för att han är kul - this is gonna bite my ass! - Grrrejt!.. nu ballar ja ur:P

Den bästa är nog "jag älskar film och mys, du kan välja film för jag kommer inte koncentrera mig på den"
Vackert.. NAT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: