mainstraw

Liten i stora världen

Jag gör verkligen det här ?

Kategori: Allmänt

eller ad gör jag egentligen..?

Jag vet.. Det är kompakt, hemlighetsfullt och ni fattar iiiiingenting..

Men jag måste få skriva av mig.. även om ni som sagt fattar 0!

Jag håller på att ge mig in i något som jag varken vill, kan, eller ska prata om..
Jag vet inte om vågar eller om jag ens är redo för den delen heller..

Just nu känner jag mig vemodig som en fågel som ska flyga för första gången..
Precis så känner jag mig..

Om jag hoppar nu.. flyger jag då.. eller landar jag med ansiktet i gruset?

Jag vill springa åt andra hållet, skrika i panik och snurra runt i cirklar.

Är det här en person jag vill se mig som ? vill jag vara den personen som jag lär bli?

Jag lämnar ut mig själv och jag vet inte riktigt hur jag känner eller ad jag tycker om det..

mår illa av nervositet, känner mig yr av alla varv i cirklar, matt av alla tanketimmar i duschen..
och trött av alla sömnlösa nätter..



förlåt för mitt tankeyr.. men så känner jag just nu..

Kommentarer

  • Vitamin säger:

    Love, hör av dig till mig om det är något! <3

    2012-04-10 | 03:30:51

Kommentera inlägget här: