mainstraw

Liten i stora världen

försöker förstå vad som har hänt

Kategori: Allmänt

Jag vet inte direkt vad som har hänt med mig,
men kämparglöden har lekt ett eget liv sedan december AND I LIKE IT!


 Jag har gjort saker som jag aldrig förut skulle gjort,
 har umgåtts med människor jag knappt har känt
 och träffat folk som jag kanske aldrig skulle träffats - om jag inte hade fått mina infall.
 JAG GILLART!
 Det bästa med att vara den underbart glada människan som jag faktiskt kan erkänna att jag idag är,
 är att alla andra blir så sjukt glada! Favoritdagen är onsdagar!
*Onsdagar betyder onsdagsmys med Elin! rådhuset är GIVET!!
 Onsdagar kommer även vara dagen då jag kommer ha mina underbara dansbarn.. ännu bättre!

I helgen blir det lite andra planer än vad som var tänkt från början!
 Fredag blir det jobb, sen ska jag hem till Karru för att mysa med vin och god mat!

 Lördag ska det bli Mellomys med Elin! Sen blir det antagligen utgång!



 Söndag blir Chillidill med Yoga och simning.

 Nästa vecka är det faktiskt inte mycket inplanerat! Det är matte som är första prioritet. På tordagen ska jag gå en kurs om Juvenil retinoschisis - Emils ögonsjukdom. SPÄNNANDE!
  



Mathilda har sin 18års fest och på lördagenblir det Vmys !


Kommentarer


Kommentera inlägget här: