mainstraw

Liten i stora världen

om och om igen

Kategori: Allmänt

då sitter man här, trött. Bra trött, men trött. Har för tillfället många bollar i luften, något som jag trivs med! - Det ger mig en känsla av kontroll och engagemang.


Idag for jag och tränade vid 12 tiden, Tobbe, Fredrik och Linus va med. Trevligt trevligt!

Var även en sväng hos veterinären och plockade ut ett halvkilo skabb ur Flisans öron. Stackars liten://

 Imorgon blir ännu en flängdag, ska till Hentorp occh lämna betyg, smsa C och Gymma med Hanna.
Sen får man inte glömma att det imorgon är ett år sen mitt hjärta somnade in. Saknar dig stumpan! Älskar dig massor!! och tänker på dig varje dag <3

Onsdag och torsdag är det än så länge bara matte inplanerat (måste städa)
 Fredag blir det ännu mer matte och sedan även myskväll/natt/morgon hos karru!
Resten av helgen blir det flisanmys.

 Nästa vecka blir det full rulle igen! Massor av matte hela veckan och sedan v-myskväll hos Ciray med vin och annat gott!

Temat för denna veckan är "gör något intressant" Och det gjorde jag faktiskt idag. Det var någon snubbe som ringde och frågade om jag ville arbeta för honom. Gick på arbetsintervju utan att veta vad det handlade om, men det var inget för mig. Men intressant var det iallafall! Sov gott alla sötnötar! Det ska iallafall jag göra nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: