mainstraw

Liten i stora världen

det är nästan att man börjar..

Kategori: Allmänt

Böla :(

När jag väl fick tummen ur och åkte till Lerdala, slog det mig.. det är astråkigt att åka på min lilla pärla själv :(
Näe men ärligt jag saknar inte honom ofta.. men det var nästan så att jag började böla när jag skulle sätta min hand på ett knä som inte fanns.. ärligt.. det var jobbit.. förra året var så mycket bättre på så många sätt..

där satt vi och åkte till pappa utan någon anledning, jag satt och sjöng och studsade på moppen och du följde bara med.. solen gassade på armarna och vi mös hela vägen dit..

Sen när vi blev lite hungriga åkte vi till T-dala och köpte Hawaii-pizza.. som är hur blää som helst.. men med dig funkade allt..

sen på kvällen / natten åkte vi till lången och badade.. det var den bästa sommaren jag någonsin haft!

Ajha.. lipa och stå stark.:P

jag vill inte vara den som hatar längre.. orkar inte.. jag vill inte att det tar fyra månader till..
jag vill inte.. det får inte och det kan inte ! jag tillåter det inte.. inte som det ser ut nu.. HEPP!

Btw.. jag får paniik!!! jag kom på en sak.. men jag vill inte störa..

Ajha.. meningslöst skrivande?  har hamnat i en svacka helt enkelt, måste prata ut med rätt person om det..

Det blev två bloggar ikväll.. en lite mer positiv än den andra men så är det ibland..

nu ska jag halta mig ut på promenix med micke:P klockan är 23.08 :S ajha.. har man inget att göra så har man inte :P

pusspå er era korvspaan ! och kom ihåg att hjärtat ser faktiskt mer än ögonen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: