mainstraw

Liten i stora världen

När tar det slut?

Kategori: Allmänt

Ja, jag kommer tjata ut den här låten.. men den är så jälva bra.. Words i could'nt say. Dagens, veckans, månadens låt.


Har en jävla fucking inlämning tills på fredag, har varit så skoltrött det senaste så alla veckor vi har fått på oss har bara flugit förbi.. utan att jag gjort ett piss..


Men men.. jag har skrivit en hel sida nu.. måste typ skriva en halv till med bara fakta.. sen tänkte jag att jag kanske kunde skriva typ en och en halv sida med analys? Ysch  *skakar av sig känslan om IG*


Ärligt.. vad mer kan man skriva om palestinakonflikten ? Hr redan skrivit om allt som går att skriva om =S

Sen vill jag bara skriva Barnsligt,barnsligt..

Sen återgår vi till ämnet.. Samhäll ?! vad är det för skit eller? vad ska man behöva det till? det är lixom inte som om jag ska lösa den här barnsliga konflikten.. suckar hårt på skiten.. JAG BEHÖVER SEMESTER!!!!!

Jag ahr lust att ta ledigt på fredag, ta ut pengar och följa med morbror till NY..  men.. får inte.. har nationella då SUCK!!!
hur orkar man he alla massor av läxor, prov, hemtentor osv.. den enda fjuttiga belöningen vi får är två dagars ledigt varje vecka? ok.. sommarlov.. men det är långt kvar :/ studiebidraget är väll oxå ett plus i kanten men hur lång tid håller det?! en vecka?

Ajha slut på allt gnällande FÖR IDAG.. det är typ mitt jobb..

I morgon blir det en ganska lugn dag tror jag..
Börjar skolan 09.25 med Engelska i favvosalen :) piss läraren kan ta o dränka sig.. men vi är i favvosalen stort +
efter det blir det Svenska i favvosalen :).. arbeta med föredraget.. askul :) Yääy
sen har vi Idrott.. det ska bli kul förengångskull.. vi ska ha typ barnlekar :) hoppa hopprep osv =)
Sen slutar vi :)
Efter skolan blir det väll till att plugga färdigt med palestinaskiten :/ rädda mig från min misserabla undergång?

Juste.. i morgon ska jag vara "söt".. Jag ska ha två toffsisar xD.. kommer se ut som värsta porrisen :S haha så är det när man hatar sitt hår, DET ÄR IVÄGEN! ge mig en rakapparat!

ne nu får jag börja jobba! annars kommer jag att få sitta här hela natten

puss på en era sjögurkor..

Kärlek handlar om att ständigt förlåta - och bli förlåten.
Källa : okänd

Kommentarer


Kommentera inlägget här: