mainstraw

Liten i stora världen

tro, hopp och lite där till

Kategori: Allmänt

Just nu känner jag att det skulle vara gött med lite semester! .. bara resa bort.. försvinna ett tag och komma tillbaka när allt känns bra.


Jag försöker just nu med det som många tror är omöljigt,...
jag känner att det som verkar vara omöljligt kanske är möjligt.. bara tiden får läka alla sår //så gott det går//
Det kommer ju alltid vara något som skaver mot hjärtat.. en klump i magen och en sårad själ.. men jag vet vad det är jag förlorar.. det är inte värt att ge upp.. även om det är mycket som behöver läkas..
Jag vet inte äns om det finns någonting som vi har gemensamt, men jag måste hoppas på att inte allt har förändrats




"When you cried, I'd wipe away all of your tears
When you'd scream, I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have all of me"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: