mainstraw

Liten i stora världen

Can't escape and I can't forget

Kategori: Allmänt

Igår alltså.. shiet.. vad hände egentligen ? En hel dag av gnäll och mera gnäll..
störigt alltså.. men men let it be.. den roligaste kommentaren "du har aldrig varit med om detta.. hur ska du kunna förstå?!"

Lilla vän.. Det är mitt liv.. det du pratar om.. det är min vardag.. men näe.. jag förstår inte..inte alls..
"trycker man på samma ställe förlänge blir det tillslut ett blåmärke.."

Jag blir så trött på allt.. AK.. jag får flytta hem till dig? (A)´
Juste.. Hockey igår..  Kanske inte lika bra som förra veckan.. men men .. 3-3..
Det är juh bara träningsmatcher.. men iallafall.. det är gött o spöa gästande iallafall :)
nästa gång blir det bättre ..Nästa lördag spöar vi skiten ur Kungsälv!! Eller nått..

Försöker tänka positivt på allt just nu.. kanske inte går så bra..men iallafall
Kvällen/natten blev iallafall roligare än förmiddagen.. spådommar :) hihi.. larvigt..men kul :¨)
det enda negativa under kvällen var väll att jag jag fick mitt första symptom på att jag är sjuk.. Näsblod!!
varje gång innan jag blir sjuk..

Jag har ju lixom inte haft tur på sista tiden..
Först ögoninflamation.. sen lätt urinvägsinfektion och nu världens förkylning..
Har ont över allt.. speciellt huvudet.. näsan rinner och jag nyser var tredjesekund..- det sista kanske var lite till överdrift :P
Gött eftersom att skolan börjar nästa vecka.. gött att vara sjuk då? NÄE.. för man missar så jävla mycket!!

Ahja.. i kväll blir jag sängliggande.. typ ..eller iallafall hemma.. i morgon ska jag ut och gå !! skiter i om det regnar eller är storm.. jag ska ut..

Juste Hejja Karro som åker till/är i Italy.. och ska spela massa matcher JAG VILL ME!!! åka till Italy dvs
 



Kommentarer

  • A-k säger:

    vi har rum du kan få hyra ? ;) <3 JAG HAR OCKSÅ LÄTT URINVÄGSINFEKTION! :O



    ses snart du bästa! krya på dig cis! (haha! fattar du? cis=sis! fan vad jag är bra!) <3333

    2009-08-16 | 19:37:16
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: