mainstraw

Liten i stora världen

"det är bra att skriva av sig när man mår dåligt"

Kategori: Allmänt

Nu skiter jag i vad alla tycker.. nej, jag försöker inte pajja för någon!-.-
Jag vill bara skriva av mig.. der är faktist så.. min blogg- mina känslor! Deal with it!

Kluven i två

När du försvann,

blev allting tomt.

Mitt liv förblev i tårar,

Och allt gjorde ont.

Vad ska jag göra,

Utan dig i mitt liv?

Hur ska jag leva , spendera min tid?

Allt jag önskar är att du var här med mig.


Jag skulle inte  lida,

Med dig vid min sida.

Du kunde trösta, när allting blev svart,

Mig glädje du gav,

var dag och var natt.

Vart skall jag gå?
när jag behöver en  tröst

Allt jag behöver, är att höra är din röst.

Ditt leende är underbart, ljuvligt- ditt skratt

Du är och förblir en dröm och en skatt.

/Cs 09.08.05

Bajskorvsskitkorv!
Jag orkar inte mer, saknar, saknar inte, saknar, saknar inte..
När man inte kan stå för sina känslor, ska man inte några ha..
När man inte vågar.. varför då kämpa för att hålla kvar?
-Kluvna känslor

Att vara eller inte vara..
en jubelidiot?.. det är frågan..
vissa misstag kan man inte göra till rätta, hur mycket man än försöker..
hur kunde jag vara så dum?!

Som sagt Deal with it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: