mainstraw

Liten i stora världen

Ett år <3

Kategori: Allmänt

Jag glömde en sak.. Lördag är juh min och Annikas dag :)

Ett år med min Elskling <3

Du är en underbar person, En person som är värd mer än guld.
Du är min andra hälft, Han där uppe tänkte på dig när han skulle skapa den bästa i världen.
Aj löv hjo maj fjend <3
Jag  skulle inte vilja byta ut dig för allt guld i världen<3
Du och jag Ak, du och jag <33
Du är världsbäst, verkligen, du gör alla gråa kvällar till de roligaste.
Dina samtal på nätterna när jag ligger och lipar..
 Du får mig att glömma hur svårt livet egentligen är. Du är solen i mitt liv.
Du är min Engel, min Elskling..min Underbaring, så lova mig en sak: lämna mig aldrig.Livet skulle inte vara det samma utan dig <3
 Livet var inte roligt innan du kom in i mitt liv.

Våra porrigheter och skrattanfall. Snuffs i örat och Vatra och mer ska det bli?
Göteborg med våran ko(inte bea utan gossedjuret)
Omvägar och matsalskaos.

Näe men helt ärligt! du gör mitt liv så himla mycket roligare.. och helt seriöst, du får mig att inte falla ihop när livet känns meningslöst.

Min porris, jag elskar dig <3



Annika DU ÄR BÄST <333

Kommentarer

  • A-k säger:

    Fatta att du är världsbäst<3! du är den perfekta vännen, förütom alla omvägar, men dom går jag med dig för att jag älskar dig<3 det ska bli fler snuffs i örat :D och mer vatra så du kan hitta fler att skämmas framför xD jag elskar dig min bästa vän<333

    2009-08-24 | 21:40:13
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/
  • A-k säger:

    Fatta att du är världsbäst<3! du är den perfekta vännen, förütom alla omvägar, men dom går jag med dig för att jag älskar dig<3 det ska bli fler snuffs i örat :D och mer vatra så du kan hitta fler att skämmas framför xD jag elskar dig min bästa vän<333

    2009-08-24 | 21:42:46
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: