mainstraw

Liten i stora världen

Ger du mig ett leende så ska jag ge dig hundra

Kategori: Allmänt

Ögon
Leende
Himmel
fjärilar

Du har ögon som en ängel du är vacker som få.
Ögon som en klar himmel, såå underbara..
Pirrirpirr
Ett leende, det perfekta leendet.. underbart.
Vad var det egentligen som hände?
Jag skulle ju bara ha en banan?! plötsligt var allt bra igen.. 
det känns som om allt kommer bli bra.
Allting gick så snabbt, plötsligt stod du bara där.. Smiile och Smile.
vad kallas detta? vad är det för känsla.. en känsla som förträngts så länge men där var du
som en ängel utan like och jag kan inte dölja hur glad jag verkligen blev..
 -Heaven and pancake -
Där satt jag sen och hyperventilerade.. VAD.. VAR.. DET.. SOM.. HÄNDE?!
Jag log.. jag log verkligen.. seriöst.. jag.. JAG log..
Jag var/är glad GLAD!

Jag är sjuk.. verkligen sjuk.. när jag smält allt började jag tänka:
Varför log han tillbaka? ser jag konstig ut? var det för att vara snäll?
eller.. eller.. vad var det egentligen som hände?



Skolan i allmänhet..
Caféplugg på engelskan.. skrev en väldig persolutlämnande inlämning..
Man skulle skriva om de där frågorna som jag skrev om i ett annat inlägg..
Det blev lite som ett blogginlägg på papper, men man ska juh faktist ha ett öppet skrivsätt så det är nog inga problem.


Nej jag har ingen pojkvän..och jag är glad :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Han log mot dig för att du är så otroligt snygg, fin, gullig, söt, och aa kan fortsätta i en evighet cissi :D glad tillsammans med diiiig! <33

    2009-08-25 | 17:14:01
  • Jennie säger:

    Det förra va från mig, haha!

    2009-08-25 | 17:14:32
  • -C- säger:

    Gullunge <33

    2009-08-26 | 16:12:54
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: