mainstraw

Liten i stora världen

hur lång tid tog det att fixa frillen ?

Kategori: Allmänt

I dag (lördag) döptes lilla söta Lars Hampus Olle :) underbaraste bebisen i hela världen !!-bilder kommer!-
Slängde på mig en Vit liten klänning  och fixade till håret lite granna.
Hampus hade en fin dopklänning med "släp" asfin.. En kille som verkligen passar i klänning:)
Han såg jättefin ut men när hon den där prästen skulle doppa huvudet på grabben tänkte jag.. hmm.. Sebbe har säkert borstat frillen på honom så att den skulle ligga perfekt.. och så skakar hon om hela frilla på det lilla barnet.. ELAKT!

Efteråt blev det lite fika och presenter.. presentöppningen tig ca 1.20 h :O
och så mycket presenter var det inte..  men men take it slow.. som de säger:P

Efter det blev det massor med pussar på min älskling :)
JAG.. VILL.. FORTFARANDE..HA..BARN..!!
two kids and grow old together.. 
men men .. jag är inte ens 18.. håll i tyglarna lite..
men ge mig ett barn!!!

Kanske skulle bli sams med min kära far så att jag får gosa med mitt kommande syskon?
Nepp!.. de ska säga förlåt!
Oj sry.. slajdade från ämnet och började prata om saker som inte kommit upp på bloggen så de kan stanna utanför bloggen!..

Tänk att få hålla sitt likka kärleksbarn i sin famn och bara gosa? eller att se set ligga och leka på golvet i en helt annan värld? eller sitta och gurgla och skratta..
Tänk att vara tvungen att byta en stinkande bajsblöja? gå upp mitt i natten för att ungen skriker av kolik?
Pros and cons my friends..
Jag vill ha barn men nu får jag nöja mig med lille Hampus.. tills den lille plutten tröttnar på mig och spyr rakt på mig :)

Hampus är den sötaste bebisen.. underbar <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: