mainstraw

Liten i stora världen

Jag lever på't

Kategori: Allmänt

Min livsglöd är på topp även om det är så mycket negativitet nu runt om kring mig.
Jag lever fortfarande på det positiva som hänt i mitt liv och jag väntar på min överaskning som skulle ske idag..
"jag ser framåt" , tänker bara på det positiva som kommer framöver.

Matfestival- förra året var jag där med den jag älskade mest på hela jorden, i år blire Annika :)
Praktik - okej under förra praktiken brast mitt hjärta totalt och jag var tvungen att arbeta igen den på lovet efter.. Denna gången kanske jag får ut något bra utav det?
Födelsedag - 17 är en tråkig ålder men iallafall, kul ska vi ha eller hur grabbar? Inte för att förra året var tråkig.. tvärtom! girlsnight, iår blir det något annat.. vi får se vad det blir mowahaha  -planer smids för fullt-
Semester- Underbara semester !! tror det blir teneriffa men det är inte säkert.. vi åker i början av november så min underbaraste vän får en present där ifrån.. det kan han hoppa upp och sätta sig på :)
Men vara om han inte glömmer av mig :(

Oj det var en negativ sak.. AJJABAJJA.

Om dagen: MED gick asbra.. bara för att jag kunde nästan alla termer innan lektionen ens börjat HI HI HI
Sen blir det KANSKE till att dra till planen och hejja med Karrue

Ajha mer än så blir det inte

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: