mainstraw

Liten i stora världen

Tell me why can't be there where you are

Kategori: Allmänt

Varför går tiden alltid så himla fort?, varför går den så sakta? varför blir det aldrig som man vill?
varför - är nog ett av de orden jag använder dagligen..

Varför gör jag inget, varför sitter jag bara här?, vad väntar jag på? vem väntar jag på och varför väntar jag?
Jag känner mig så himla onödig.. varför gör jag inget med mitt liv? varför struntar jag inte bara i det?.. Varför går jag inte vidare från allt och släpper det?

Varför är det så svårt?

Här sitter jag och minns igen.. Tänk när jag satt där i publiken på talangjakten och ni dansade o mimade till backstreatboys.. coolast var ni haha så sjukt sött..
"as long as you love me"

Det bandet väcker mer än tusen minnen..

Give me a chance and I'll prove this all wrong

Varför minns man bara det fina? -
för att det är de som gjort dig till den du är idag, de som får dig att sluta gråta när allt är som värst..

"jag vill kunna sakna"  tro mig..Jag saknar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: